GIRGIR

19 Kasım 2013
Her evin en az bir kedisi olmalı! Kedilerle yaşamaya başlamadan önce bilmezdim her birinin ayrı karakterleri olduğunu.. Ve her birinden ne çok şeyin öğrenildiğini.. Kediydiler nihayetinde.. Bilmiyordum kiminin muz, kiminin karpuz, kiminin de marul sevdiğini.. Bilmiyordum nankörlükle etiketlendirildikleri şeyin kendileri gibi olmak olduğunu... Bana çok şey öğretiyorlar...

Gırgır.. 11 Mart 2013 yeniayında doğdu diğer 3 kardeşiyle beraber. Cin gibiydi en başından beri.. Annesinin tüm memelerinden aynı anda emecek zannederdim! Korkusuz, haylaz, meraklı, mutlu, dost, oyuncu... bir tek cırmık olayını yaşamadaık, ne kadar sıkıştırırsak sıkıştıralım tek yaptığı; artan dozda gırgır sesiydi... gırr, gıırrr, gıııırrrrrrr, GIIIIIIIRRRRRRR..... Hani kedileri sevince, mutlu olduklarında çıkardıkları o gırrrrgır sesini Gırgır dokunmadan sürekli olarak çıkarırdı! O her daim gırlayan bir kedi... Yanınızda olması yeter, ayaklarınıza sürnürken, hatta çorabınızın üstünden başparmağınızla oynayan Gırgır. Bir dakika bile oturmadan sürekli bir ordan bir oraya gırgır dolaşır durur... Azııcık kızınca da sadece yüzüne bakmanız yeterli, usulca yere yatıverir, gözlerinizin içine safça bakardı. Otururdu oturmasına amma daha arkanıza döndüğünüzde anda da yine başlardı kaldığı yerden haylazlığa...




Çok özliycem seni canım oğlum. Evde pıt pıt ayak seslerini, gırgırlarını, her şeye maydanoz oluşunu, saç tokasıyla olimpiyat oyunlarını..

Hep gönlümün bir köşesinde olacaksın!
Yeni yuvanda çok mutlu ol, çok sevil! Dünyanın en rahat ve huzurlu kedilerinden ol!
                                                                                                                   Seni Özleyen

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kategoriler

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Günün Sözü

“Hayatının, yalnız sana ait olduğuna karar verdiğin gün senin dönüm noktandır. Özürler ya da bahaneler olmadan, dayanacak, güvenecek veya suçlayacak başka kimse de aramadan. Bu armağan senindir. Bu harika bir yolculuk ve onun kalitesinden sorumlu olan da sadece sensin.

İşte hayatın gerçekte o gün başlar.” - Bob Moawad


"Uzak ve imkansız gözüken bir şey, bir anda yakın ve mümkün olabilir" Tolstoy

Facebook Beğen

Share to Facebook Share to Twitter Stumble It Daha Fazla...

Ne Yapmalı?

Hürriyet

Bana Dair

"Hayat benim için bir mum değil. O, benim için sonraki nesillere devretmeden önce mümkün olduğu kadar parlak bir şekilde yakmak istediğim görkemli bir meşaledir!"
G.B. Shaw
Bana dair tek söyleyebileceğim şey "Evren Üniversitesi, Dünya Fakültesi, İnsan Olma Bölümünde halen öğrenci olduğum...
Ve en büyük isteğim: "Sevgi sarsın insanlığı!"

© 2010 Sen Ne İstiyorsun Betül? Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls