AH LEO'M

11 Aralık 2013
Yazmamak için çok direndim. Sanki yazarsam acım daha da dayanılmaz hal alacakmış gibi. Öylece oturuyorum, gözyaşlarım durmuyor, onlara da engel olamıyorum. İçim acıyor, yanıyor adeta. Kalbimde bir açık yara var gibi, tuz basılıyor sanki… İçim acıyor.. Canım oğlum Leo’m.. Daha bir yaşını doldurmadın sen.. Ne bu acelen? Niye bu acelen?



Sımsıkı kapamışsın gözlerini, öyle böyle değil…. Ah Leo’m niye, neden bu acelen… Artık seni yuvalandırmaktan da vazgeçmiştim, 4 tane yerine 5 kedi, olsun du… Kardeşini yuvalandırdıktan sonra çok üzülmüştüm ama bu mutlulukla gelen başka bi şeydi… Güzel bir üzüntüydü o… Ah Leo’m.. Ya bu ne? Ah Leo’m niye bu acelen? Neden?

Offfff, evet yazmayayım, içim acıyor Leo’m, içim yanıyor cayır cayır….

Nar, Leo’nun annesi. Bilseydi, bu kadar rahat salına salına dolanır mıydı ortalarda. Hayata nasıl bir izin veriş bu! Doğmak ve ölmek aynı. Hayat devam ediyor. Bu Onun hayatı.. Ne güzel bir izin veriş. O gitmek istedi ve gitti. Bu kadar… Hayata izin vermek… Bu kediler bilge mi?

9 Aralık 2013… Yoksun… Artık yoksun… Yoksa şimdi mi varsın? Peki ya nerdesin?

Hayat doğum ve yaşam döngüsünde bir oyun sahnesi… güneş doğuyor ve batıyor… doğuyoruz….. ve ölüyoruz.. Bugün şu an varız bir saniye sonra belki de yokuz burda!
Yeşil cekete sarıp götürdüm seni veterinere… Ve sonra da bir kenara koydum o yeşil ceketi. İyileştiğinde yeniden sarıp sarmalayacaktım seni.. Üşümeyesin diye.. Oysa ki şimdi bir çınar ağacının altında karlar var üstünde…………………..

Ne soğuk bir gece.. Rüzgarda var üstelik… Bir çınar ağacının altındasın... Son toprağı üstüne serptikten sonra başladı kar… Sanki o güzelim bembeyaz tüylerin yağıyordu gökten, sardı beni sımsıcak kar taneleri şeklinde…


Sen gittin! Nerdesin? Rüyama gir bu gece.. Sarılayım sana… Ürkekçe miyavla.. Kocaman bembeyaz kuyruğunu seveyim usulca, korkutmadan seni. Nolur rüyama gel bu gece. Bi sarılayım sana. Bu soğukta sokağa, toprağa nasıl bırakırım seni, üşürsün annem. Üşüme, hadi dön geri.. Ya da nolur rüyama gel bu gece….

Sonsuz sevgi sarsın insanlığı ve tüm canlıları…

Seni özleyen Betül…. Seni özleyen İlkin Deniz....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kategoriler

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Günün Sözü

“Hayatının, yalnız sana ait olduğuna karar verdiğin gün senin dönüm noktandır. Özürler ya da bahaneler olmadan, dayanacak, güvenecek veya suçlayacak başka kimse de aramadan. Bu armağan senindir. Bu harika bir yolculuk ve onun kalitesinden sorumlu olan da sadece sensin.

İşte hayatın gerçekte o gün başlar.” - Bob Moawad


"Uzak ve imkansız gözüken bir şey, bir anda yakın ve mümkün olabilir" Tolstoy

Facebook Beğen

Share to Facebook Share to Twitter Stumble It Daha Fazla...

Ne Yapmalı?

Hürriyet

Bana Dair

"Hayat benim için bir mum değil. O, benim için sonraki nesillere devretmeden önce mümkün olduğu kadar parlak bir şekilde yakmak istediğim görkemli bir meşaledir!"
G.B. Shaw
Bana dair tek söyleyebileceğim şey "Evren Üniversitesi, Dünya Fakültesi, İnsan Olma Bölümünde halen öğrenci olduğum...
Ve en büyük isteğim: "Sevgi sarsın insanlığı!"

© 2010 Sen Ne İstiyorsun Betül? Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls