BENDEN BANA MEKTUP (1)

29 Ağustos 2013

BU BUDUR!

Ayağımı Frenden Çekiyorum.



Şu an hayatıma, çevreme bakıyorum ve biliyorum ki bunların hepsini BEN kendime çektim.

Hayatımdaki iyi veya kötü her şeyin, hayatıma girmesine ben izin verdim. Aynı şekilde, hayatıma iyi veya kötü pek çok şeyin girmesini de ben reddettim ve gelmelerine izin vermedim.

Hayatımdaki iyilik ve güzellikleri teşekkür hissi ile kabul ediyorum. Kötülük ve çirkinlikleri ise hayatıma çekmeye gücüm olduğu gibi, hayatımdan çıkartmaya da gücüm olduğunu biliyorum.

Hayatımın kontrolü nefsimde değil bende. Evet, şimdiye kadar ona vermiştim kontrolü, o da bana çeşitli kötülük ve çirkinlikleri çekmişti.

Ama artık, direksiyonu ben elime almaya karar verdim. Artık arabanın nereye gideceğine ben karar vereceğim ve direksiyonu elimden bırakmayı reddediyorum.

Çünkü bu BENİM hayatım, yaşayan da benim. Biliyorum ki, OLMAK, sahip olmak ve yapmaktan önce geliyor. Bende burada ve şu an, hayatının direksiyonu elinde ve istediği yönde giden bir kişi OLMAYA karar veriyorum.

Hayatımda iyi ve güzel şeyler görmek istiyorum.
Hayatıma iyi ve güzel şeylerin girmesini istiyor ve izin veriyorum.
Ben iyilik ve güzellikler yaşayan bir insan OLMAYA layığım.
Ben iyi ve güzel şeylere SAHİP OLMAYA layığım.
Ben iyi ve güzel şeyler YAPMAYA layığım.

Bugün ayağımı frenden çekiyorum. Ve bunları güzel bir kabul edişle, teşekkürle kabul ediyorum.

Benim hayatım işte bu.

Çünkü seçim benim elimde, ve ben de bunları seçiyorum.


Bu budur.

Not: Bu yazıyı 2 sene öncesinde bir defterime yazmışım. Alıntı mı yoksa ben mi yazdım hatırlamıyorum. Alıntı ise kim olduğunu bilmesem de duygularıma ve bana tercüman olduğu için yazıyı yazana teşekkür ederim. 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kategoriler

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Günün Sözü

“Hayatının, yalnız sana ait olduğuna karar verdiğin gün senin dönüm noktandır. Özürler ya da bahaneler olmadan, dayanacak, güvenecek veya suçlayacak başka kimse de aramadan. Bu armağan senindir. Bu harika bir yolculuk ve onun kalitesinden sorumlu olan da sadece sensin.

İşte hayatın gerçekte o gün başlar.” - Bob Moawad


"Uzak ve imkansız gözüken bir şey, bir anda yakın ve mümkün olabilir" Tolstoy

Facebook Beğen

Share to Facebook Share to Twitter Stumble It Daha Fazla...

Ne Yapmalı?

Hürriyet

Bana Dair

"Hayat benim için bir mum değil. O, benim için sonraki nesillere devretmeden önce mümkün olduğu kadar parlak bir şekilde yakmak istediğim görkemli bir meşaledir!"
G.B. Shaw
Bana dair tek söyleyebileceğim şey "Evren Üniversitesi, Dünya Fakültesi, İnsan Olma Bölümünde halen öğrenci olduğum...
Ve en büyük isteğim: "Sevgi sarsın insanlığı!"

© 2010 Sen Ne İstiyorsun Betül? Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls