SEVMİYORDUM...

13 Ağustos 2013
Sevmiyordum.... hayır aslında neyi sevip sevmeyeceğimi bilmiyordum. Hiç sorgulamamıştım ki hayatı, yaptıklarımı. Öyle gelmiş öyle giderdi hayat! Öylesine....


Hiç mi fark etmemiştim? Hiç mi sorgulamamışım. Belli belirsiz bir isyanla ….. 1999 yılından sonra….
1999 yılı…. Hayatımın dönüm noktalarından biri! Belki de en büyüğü…. Büyük bir dönüm noktası… Neyse buraya dalmamayım! Derin…. Çok derin…. Bende kalsın….

Bir istasyon belirdi içimde 1999 yılının serin bir yaz akşamında… Belki de yıllarca biriktirdiğim ama biriktirdiğimin farkında bile olmadan biriktirdiğim ordan oraya….

1999…. 17 Ağustos 1999 depremi önce benim hayatıma vurdu!............................................................... 

Derin, dedim, bende kalsın dedim ama yine oraya döndüm. Kalemim dinlemiyor, benden ayrı bambaşka bir alemden çıkıp gelen başka bir ben yazıyor sanki. Ama……. Dur….. şimdi değil! Belki sonra! Depremimi yazmaya başlarsam darmadağın olmuş hayatımı….. Paylaşmaya daha hazır değilim!

Hadi istasyona dönelim… Hani şu içi huzursuz ama ne yapacağını bilmeyen. Ordan oraya savrulan. Hiç sorgulamayan. Çok enteresan geliyro şimdi bunlar. Yavan, tatsız, heyecansız…. Ot gibi yaşamışım!

Her gecenin sabahında off yine bir gün diyerek uyanmak, gergin, endişeli, şaşkın ama bir o kadarda bilmiş ve alışmış! Seçeneğin ve seçimin kelime anlamını bilmeden adeta. Seçimsiz ve seçeneksiz geçen hayatlar…
.
1999 depremimnden sonra sorgulamalarım başladı! Belki de ortaya çıkmaya başladılar. Evet bud aha doğru oldu. “Niye ben?” dedim önce… Niye aksilikler hep beni buluyordu! Yağmur bulutlarının sadece benim tepemde dolaştıklarına da inanıyordum. Gerçekten de üst üste geliyordu tüm aksilikler. Biri bitmeden biri yanan sigara gibi. Dumanı ciğerimde noktalar bırakan delgeçler gibi aksilikler….

Başkalarının hazırlamış olduğu notlarla hayatı geçmeye çalışmışım!

Niye? , niye?, neden ben?,…… diye bağrınıp dururken ortalıkta, bu notları sadece ezberlediğimi ve aslında hiç anlamadığımı uzunca bir sure fark edememişim.

“Yalan olduğunu bilsen dahi inanacaksın insan oğluna, 
yani dinleyeceksin onu, 
niçin yalan söylediğini anlamaya çalışacaksın. 
Bazen yalan, insanın özünü gerçeklerden daha çok açığa vurur.” Maksim Gorki





0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kategoriler

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Günün Sözü

“Hayatının, yalnız sana ait olduğuna karar verdiğin gün senin dönüm noktandır. Özürler ya da bahaneler olmadan, dayanacak, güvenecek veya suçlayacak başka kimse de aramadan. Bu armağan senindir. Bu harika bir yolculuk ve onun kalitesinden sorumlu olan da sadece sensin.

İşte hayatın gerçekte o gün başlar.” - Bob Moawad


"Uzak ve imkansız gözüken bir şey, bir anda yakın ve mümkün olabilir" Tolstoy

Facebook Beğen

Share to Facebook Share to Twitter Stumble It Daha Fazla...

Ne Yapmalı?

Hürriyet

Bana Dair

"Hayat benim için bir mum değil. O, benim için sonraki nesillere devretmeden önce mümkün olduğu kadar parlak bir şekilde yakmak istediğim görkemli bir meşaledir!"
G.B. Shaw
Bana dair tek söyleyebileceğim şey "Evren Üniversitesi, Dünya Fakültesi, İnsan Olma Bölümünde halen öğrenci olduğum...
Ve en büyük isteğim: "Sevgi sarsın insanlığı!"

© 2010 Sen Ne İstiyorsun Betül? Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls