NERDEYSE ŞOFÖR MAHALLİNE GEÇİCEM!

12 Ağustos 2013
Sakarya taraflarındayız. Otobüsün uğultusu, yolcuların ara ara telefon konuşmaları… İçimden bağıra bağıra şarkı söylemek geliyor. Zor tutuyorum kendimi! Nerdeyse şoför mahalline geçeceğim! Hani muavinin anons ettiği mikrofon var ya, alıp elime başlıycam şarkı söylemeye.....  Neyse ki yanımda kitabım var!
Keyifli şey şu yolculuk…. Bugün dolunay… Neyi bırakmak istersek niyet etmek gerekirmiş dolunaylarda. Neleri bırakmak istiyorum acaba? Neleri hayatımdan çıkarmak istiyorum? Tıklım tıkış bir erzak dolabı geldi gözümün önüne niyeyse… Kiminin ağzı açık, kiminin kapalı pirinçler, bulgurlar, makarnalar, ….. bi sürü şey… İç içe, üst üste geçmiş. Hıııımmmm, burden neleri elerdim? Önce bakardım tarihlerine. Kullanım tarihleri geçmiş neler varsa ayıklardım.

Peki! O zaman şöyle sorayım. Şu an benim hayatımda tarihleri geçmiş neler var? Bayatladıkları halde hala tuttuklarım? Ya da bayatlamamış olsalarda bayatların arasında farkında bile olmadıklarım? Durdum kaldım yine! Hiç bir şey aklıma gelmiyor (yalan!). Kafamı kaldırıp pencereden dışarı baktığımda otobüsün hızla geçtiği yerlerin saniyelik görüntülerini görüyorum…. Karanlık çökmüş…. Diğer şeritten geçen arabaların farları…. Dağlarda minik yıldızlar gibi duran evlerin ışıkları.. küme küme.. Camdan yansıyan görüntümü fark ediyorum! “Ne bırakmak İstiyorsun?” sorusuna kelimeler bulamayan Betül’ü…Madem bu soruya cevabım yok. Önce şunu mu sormalıyım acaba? Hayatıma neleri almak istiyorum? Hayatımda neleri istiyorum?

İlk aklıma gelen: Çocuk olmak! Çocuk gibi…. Olduğu gibi, bir sonraki anı düşünmeden, sadece anda, minicik şeylerden mutlu, minicik şeylerde ağlayan…… İçim ısındı! Çocuk olmak.. Özgürce ve eğlenceyle yaşamak… Peki o zaman esas soruya dönelim! Özgür ve eğlenceyle yaşamak için şu an hayatımdan neleri çıkarmalıyım? Yani özgürlüğümü elimden aldığını düşündüğüm neler var?.............................................. kurallar…. Kısıtlar……….

Ohhhhh…… nihayet bi şey çıktı! Kurallar! Nasıl kurallar? Hangi kurallar? Sınırlar? Neler sınırlıyor ki beni? Seni… bizi…. Onları………

Sorular peş peşe gelmeye başladı, dolu yağıyor zihnime!

Ve karar veriyorum o an! Hayatımı sislerin içinde yaşamama neden olan düşüncelerimi serbest bırakıyorum!
Kendimi görünmez parmaklıklarla hapsetmeme neden olan sınırlarımı kaldırıyorum!

………………………. Bırakıyorum!
………………………. Bırakıyorum!
……………………….. Bırakıyorum!


Özgürlüğü seçiyorum!

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kategoriler

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Günün Sözü

“Hayatının, yalnız sana ait olduğuna karar verdiğin gün senin dönüm noktandır. Özürler ya da bahaneler olmadan, dayanacak, güvenecek veya suçlayacak başka kimse de aramadan. Bu armağan senindir. Bu harika bir yolculuk ve onun kalitesinden sorumlu olan da sadece sensin.

İşte hayatın gerçekte o gün başlar.” - Bob Moawad


"Uzak ve imkansız gözüken bir şey, bir anda yakın ve mümkün olabilir" Tolstoy

Facebook Beğen

Share to Facebook Share to Twitter Stumble It Daha Fazla...

Ne Yapmalı?

Hürriyet

Bana Dair

"Hayat benim için bir mum değil. O, benim için sonraki nesillere devretmeden önce mümkün olduğu kadar parlak bir şekilde yakmak istediğim görkemli bir meşaledir!"
G.B. Shaw
Bana dair tek söyleyebileceğim şey "Evren Üniversitesi, Dünya Fakültesi, İnsan Olma Bölümünde halen öğrenci olduğum...
Ve en büyük isteğim: "Sevgi sarsın insanlığı!"

© 2010 Sen Ne İstiyorsun Betül? Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls