(2) BAKIRKÖY BİR Kİ....

23 Haziran 2013

Betül: "Allah Allah bi ses duymaya başladım aniden. Sürekli “Sen ne istiyorsun? Sen ne istiyorsun?” diyip duran. Ne istediğim belli işte ya! Niye sorup duruyor ki bu ses ne istediğimi!

İyi bir gelecek
Rahat bir yaşam
Sağlık
Mutluluk......

Ne istediğimi pekala biliyorum!
İçimdeki ses: "Ne istediğini biliyorsun ha! İki satır yazamadın ama. İyi bir gelecek, rahat bir yaşam, …….. falan filan..Geç bunları Betül! Yuvarlak laflarınla beni oyalama, kendini de! Gerçekten ne istiyorsun? Sen daha ne  istediğini bilmiyorsun! Biliyormuş!!! Geç bunları Betül! Gerçekten ne istiyorsun? Sen ONU söyle bana. Sen daha ne istediğini bilmiyorsun! Hadi söyle başka ne istiyorsun? Söyle o zaman “İyi bir gelecek” nasıl bir gelecek? Anlat bana. İyi bir gelecek için ne istiyorsun? Başının ağrısı şiddetlenmeye başladı di mi? Boynunda kulaklarının arkasından inen ağrı tüm sırtını kaplamaya başladı di miiiii? Benden kaçmaz! Çünkü ben senin görmediğin diğer yanınım! Çünkü ben her şeyi yapabileceğini bilenim! Ağrısın, çek ağrıyı! Umrumda değil! Hatta ohhh canıma değsin! Hadi cevap ver:

“Gerçekten yaşadım demek için sen ne istiyorsun?”

1 yorum:

Adsız at: 26 Haziran 2013 08:31 dedi ki...

yazılarında kendimi buldum çoğu zaman :) bloğun hayırlı olsun canım benim çok güzel olmuş.sürekli sorarız aslında kendimize di mi? ben ne istiyorum diye...gerçekten cevabı yaşamak istiyormuyum diye sordum bi an kendime...gelir geçer cevaplar yerine gerçekten nasıl bir yaşam istiyoruz tam anlamıyla..biliyoruz aslında da bilmemezliğe yatmak daha kolay sanırım...kaplumbağa misali kafayı bi çıkarıp bi sokarak değil de,korkusuzca,kendin olarak...Sercan'ın dediği gibi,sert çok sert..ehüehüehüüüü :)))

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kategoriler

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Günün Sözü

“Hayatının, yalnız sana ait olduğuna karar verdiğin gün senin dönüm noktandır. Özürler ya da bahaneler olmadan, dayanacak, güvenecek veya suçlayacak başka kimse de aramadan. Bu armağan senindir. Bu harika bir yolculuk ve onun kalitesinden sorumlu olan da sadece sensin.

İşte hayatın gerçekte o gün başlar.” - Bob Moawad


"Uzak ve imkansız gözüken bir şey, bir anda yakın ve mümkün olabilir" Tolstoy

Facebook Beğen

Share to Facebook Share to Twitter Stumble It Daha Fazla...

Ne Yapmalı?

Hürriyet

Bana Dair

"Hayat benim için bir mum değil. O, benim için sonraki nesillere devretmeden önce mümkün olduğu kadar parlak bir şekilde yakmak istediğim görkemli bir meşaledir!"
G.B. Shaw
Bana dair tek söyleyebileceğim şey "Evren Üniversitesi, Dünya Fakültesi, İnsan Olma Bölümünde halen öğrenci olduğum...
Ve en büyük isteğim: "Sevgi sarsın insanlığı!"

© 2010 Sen Ne İstiyorsun Betül? Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls