(1) ÇILDIRTAN O SES!

23 Haziran 2013

Ne istiyorum? Ne istiyorum? Ne istiyorum?
 


      Nasıl bir hayat istiyorum? Gerçekten hayattan ne istiyorum? Niye bir türlü olmuyor? Zor mu geliyor? Sorumluklar ağır mı geliyor? Cevap ver Betül! Ne istiyorsun? Acı çekmek hoşuna mı gidiyor? Kurban rolünü oynamak hoşuna mı gidiyor? Bunca yapabileceğin şey varken niye salak salak bir köşede öylece oturuyorsun? Niye? Niye? Delirtiyorsun artık beni… Manyak kadın. Ne istersen yapabileceğini biliyorsun! Niye yapmıyorsun? Bu kadar mı acizsin, bu kadar mı yorgunsun?

Nereye kadar? Bir seçim yap artık. Ne istediğine dair bi şeyler seç! Doğru yanlış bırak kenara, sadece bi şeyler seç! Ve adım at! Korkma… korkma…
Korkuyor musun? Korkuyorsan niye?

Sen kimsin Betül? Sen kimsin ve ne istiyorsun? Nasıl bir hayat istiyorsun? Yapıcam yapıcam deyip hala yine niye miskin miskin mayışıyorsun? Yeter artık, bırak bunları artık! Aklını başına al kızım. Niye almıyorsun? Niye başlamıyorsun,?

Başına ağrılar girmeye başladı di mi? Hoşuna gitmedi tüm bunlar! Umurumda değil. Artık bir cavap ver, harekete geç, bi şey yap! Başın çatlasa da patlasa da susmıycam artık. Sürekli sorucam sana…
Sen ne istiyorsun? Hayattan ne istiyorsun? Cevap vermek zorundasın! Yoksa ikimizde biteceğiz. Salak salak yaşıyacağız. Bunu ister misin? Hep kurban, bağımlı, korkularıyla yaşayan, 40 bedenken 34 beden daracık kota sığmış gibi yaşayan olmak…..

Ne istiyorsun Betül? Ne istiyorsun söyle artık! Kalbinde sıkışmaya başladı di mi? Evet sıkışşsın, ölsende konuşucam! Sen ne istiyorsun Betül?

Hadi söyle lütfen! İnan ne istediğini haykırdığında hepsini yapabilirsin! Sen değil misin? Her şey çok basit aslında diyen! Sen değil misin korkulardan ve sınırlardan bahseden. Hepsini hatırladın sen! Anlıyorum seni, onlarla karşılaşmak korkutuyor seni. Anlıyorum!

Ama yeter artık…. Hadi söyle ne istiyorsun? Neler başardın farkında mısın? Pek çok korkunla yüzleştiğinin de farkındasın di mi? Atlattın hepsini, barıştın onlarla. Ne kaldı geriye? Niye çıkarmıyorsun ortaya? Hadi Betül lütfen çıkar artık içindekileri, kus ortaya.. bırak kirletsin etrafı leş gibi koku sarsın her yeri…. Bir süre… bir süre… sonra yerlerde temizlenir, koku da gider. En önemlisi için temizlenir, ruhun rahatlar! Hadi Betül! Sen bunu yapabilirsin. YAPABİLİR MİSİN?

Hala ses yok senden. Olsun, susmayacağım. Sussan da, cevap vermesen de bıkmadan usanmadan soracağım her an her dakika! “Sen ne istiyorsun Betül?” diye. 

SADECE KENDİN için ne istiyorsun? Bırak onu bunu sadece ve gerçekten kendin için ne istiyorsun?

1 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kategoriler

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Günün Sözü

“Hayatının, yalnız sana ait olduğuna karar verdiğin gün senin dönüm noktandır. Özürler ya da bahaneler olmadan, dayanacak, güvenecek veya suçlayacak başka kimse de aramadan. Bu armağan senindir. Bu harika bir yolculuk ve onun kalitesinden sorumlu olan da sadece sensin.

İşte hayatın gerçekte o gün başlar.” - Bob Moawad


"Uzak ve imkansız gözüken bir şey, bir anda yakın ve mümkün olabilir" Tolstoy

Facebook Beğen

Share to Facebook Share to Twitter Stumble It Daha Fazla...

Ne Yapmalı?

Hürriyet

Bana Dair

"Hayat benim için bir mum değil. O, benim için sonraki nesillere devretmeden önce mümkün olduğu kadar parlak bir şekilde yakmak istediğim görkemli bir meşaledir!"
G.B. Shaw
Bana dair tek söyleyebileceğim şey "Evren Üniversitesi, Dünya Fakültesi, İnsan Olma Bölümünde halen öğrenci olduğum...
Ve en büyük isteğim: "Sevgi sarsın insanlığı!"

© 2010 Sen Ne İstiyorsun Betül? Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls