YAŞAYAMADIKLARIMIN KAHRAMANI OLSAM!

24 Haziran 2013

2+2’nin 4 olduğunu bir türlü hesaplayamayan Profesör gibi!

Gecenin sessizliğinde sadece otobüsün uğultulu sesi vardı, bir de kısık sesle çalan radyodaki şarkı  “Sil baştan başlamak gerek bazen…..” Az önce sormuştum kendime “ne yapmak istiyorum ?” Sonra da  Allahım bana yardım et diye dua etmiştim 2+2’nin 4 olduğunu bir türlü hesaplayamayan Profesör gibi!

Bu şarkı bir cevap olabilir mi? Deliriyor muyum ben? Her şeye bu cevap mı diye anlamlar yüklemeye çalışıyorum. Normal miyim? Sıyırdım mı yoksa azıcık? Azıcık mı? Hahhaaaaa….

Hadi bakalım, buyur burdan yak! Soru: “ Sen ne istiyorsun Betül?” Bi şarkı çalmaya başlıyor: “ “Sil baştan başlamak gerek bazen ……” Tamam, kafayı sıyırdım azıcık, kabul ediyorum!

Silsem baştan ne olur? Hadi, hadi… cevapla bakalım bunu şimdi? Neyi silsem, niye silsem? Offf yaaaa yine ardı ardına başladım sormaya!

İçim ürperiyor.. biraz kızgınlık biraz yeter be hallerine giriverdim bak şimdi! Ne güzel işte, sil baştan, hadi Betül, sil baştan!  Gözüne ışık tutulmuş tavşan gibiyim şu an ....................................................................

Yok, hayır… Hiçbir şeyi silmek istemiyorum ki ben! Niye sileyim ki? Yaşadıklarımdan yaşamadıklarıma köprü kursam mesela… Ya da yaşayamadıklarımın kahramanı olsam! Sonra da yaşadıklarımın kahramanı! Bak bu hoşuma gitti şimdi! İşte bu! Evet ya…. Ne istiyorsun? Sorusunun cevaplarından biri bu! Yaşadıklarım, yaşamadıklarım birlikte harman olsun, yeni tohumlara dönüşsün…..

Ohh be! Şu içten içe beni yiyen “Sen ne istiyorsun?” sesi var ya, galiba O’nunla oturup demli bir çay eşliğinde  cesurca ve şeffaf olarak sohbet etmeme çok az kaldı, içim umutlandı.

İçim umutlandı daaaaaaaa…. Of yine çekildim kaplumbağa gibi kabuğuma. Vaaayyyy bak şimdi ne çıkktı! Kaplumbağa….. Kaplumbağa ve ben… Yoksa….. yoksa…. Kaplumbağa  gibi mi yaşıyorum BEN! Ağır ağır ve ürkek adımlarla, korkunca içine çekilerek….

Baaaaakkk! Kaplumbağa mıyım BEN gerçekten! Şaşırıdm şimdi! Ağır ve ürkek bir kaplumbağa. Halbuki bende hızlı olduğumu düşünürdüm, kendimi hızlı bir zati muhterem oalrak tanırdım! Değil, valla değil! Yalan söylemişim kendime… AMAN ALLAHIIIIMMMMM, BEN BİR KAPLUMBAĞAYIM!



Bi şey mi buldum şimdi BEN?

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kategoriler

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Günün Sözü

“Hayatının, yalnız sana ait olduğuna karar verdiğin gün senin dönüm noktandır. Özürler ya da bahaneler olmadan, dayanacak, güvenecek veya suçlayacak başka kimse de aramadan. Bu armağan senindir. Bu harika bir yolculuk ve onun kalitesinden sorumlu olan da sadece sensin.

İşte hayatın gerçekte o gün başlar.” - Bob Moawad


"Uzak ve imkansız gözüken bir şey, bir anda yakın ve mümkün olabilir" Tolstoy

Facebook Beğen

Share to Facebook Share to Twitter Stumble It Daha Fazla...

Ne Yapmalı?

Hürriyet

Bana Dair

"Hayat benim için bir mum değil. O, benim için sonraki nesillere devretmeden önce mümkün olduğu kadar parlak bir şekilde yakmak istediğim görkemli bir meşaledir!"
G.B. Shaw
Bana dair tek söyleyebileceğim şey "Evren Üniversitesi, Dünya Fakültesi, İnsan Olma Bölümünde halen öğrenci olduğum...
Ve en büyük isteğim: "Sevgi sarsın insanlığı!"

© 2010 Sen Ne İstiyorsun Betül? Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls