2-KIRILMA NOKTASI

24 Haziran 2013

Sonra öyle bir şey oldu ki; belki ufacık ama, bir kırılma noktası!

“Gerçekten ne istiyordum?"

Anlamlandıramadığım, adlandıramadığım büyük bir boşluk hissediyordum sadece! Ve bu boşluğa doldurduğum bir sürü bahaneler, varsayımlar, inançlar, sözler vardı. Aslında gayet güzel bir işim, inişli çıkışlı da olsa (HERKES gibi) bir hayatım, sağlığım, kariyerim,…. Ama nedensiz bir şey! Sürekli “bu değil!, bu değil! diyen bir iç ses!

O zamanlar varlığını bildiğim ama tanışmadığım aslında karşılaşmaktan hep çekindiğim tarafım: İÇİMDEKİ YARGICIM! Her an iş başında olan yargıcım…. (Artık, kendisiyle dostuz (bu kolay olmasa da), “O” yine sabotajcı, ama BEN ne istediğini bilen o zamandan eser kalmamış biriyim ŞİMDİ!). (Siz ne istiyorsunuz?)

Ne istediğini bilmeden yaşamak! Bu nasıl bir şey? Olana razıymış gibi ama aslında razı ol(a)mamak… İçindeyken fark edilmeyen, ne zamanki dışına çıkıldı “vayyy!” dedirten bir durum.

Gerçekten ne istiyordum? Bu sorunun cevabı öyle hemen verilebilecek bir cevap değil! 

Sonra öyle bir şey oldu ki; belki ufacık ama, bir kırılma noktası! “Her şey bir anda olmaz ama her şey AN!da olur” demiş Ausey. Evet, benim içinde böyle oldu. Çoğu kez her şey bir anda değişti diye başlayan hikayeler vardır! Ama benim için böyle olmadı. Belki de öyle olmuştur, ne önemi var ki şimdi… Hayat bir yol değil mi? Bu yolda her an aslında değişmiyor muyuz? Her karşılaştığımız insan (bizi üzse de sevindirse de), her yaşadığımız olay (iyi veya kötü) bizim için değil mi? Böylece her an değişmiyoruz?


Nasıl yani, bana zarar veren, kızdıran, herkes ve her şey bana hizmet mi ediyor? O zamanlar buna cevabım “saçmalık, hayır elbette… “ idi. Hele birde hayatında her ne varsa sen seçiyorsun dendi mi, kalbim sıkışırdı kızgınlıktan! İnanması güç olsa da şimdi biliyorum ki; EVET her ne geldiyse başıma bunu BEN seçtiğim için geldi! 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kategoriler

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Günün Sözü

“Hayatının, yalnız sana ait olduğuna karar verdiğin gün senin dönüm noktandır. Özürler ya da bahaneler olmadan, dayanacak, güvenecek veya suçlayacak başka kimse de aramadan. Bu armağan senindir. Bu harika bir yolculuk ve onun kalitesinden sorumlu olan da sadece sensin.

İşte hayatın gerçekte o gün başlar.” - Bob Moawad


"Uzak ve imkansız gözüken bir şey, bir anda yakın ve mümkün olabilir" Tolstoy

Facebook Beğen

Share to Facebook Share to Twitter Stumble It Daha Fazla...

Ne Yapmalı?

Hürriyet

Bana Dair

"Hayat benim için bir mum değil. O, benim için sonraki nesillere devretmeden önce mümkün olduğu kadar parlak bir şekilde yakmak istediğim görkemli bir meşaledir!"
G.B. Shaw
Bana dair tek söyleyebileceğim şey "Evren Üniversitesi, Dünya Fakültesi, İnsan Olma Bölümünde halen öğrenci olduğum...
Ve en büyük isteğim: "Sevgi sarsın insanlığı!"

© 2010 Sen Ne İstiyorsun Betül? Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls