UZAYA GİDİYORUM!

17 Temmuz 2013

Betül: Gerçekten hayattan ne istiyorum? Ne istediğimi biliyor muyum? Ne istediğimi biliyorum da bilmiyormuş gibi mi yapıyorum? Belki de ne istediğimi biliyorum ve hatta beynimde de bir istek listem de var! Eee, peki sorun ne?

Olayın dışına çıkıp dışardan gözlemci olarak yazmak istiyorum şimdi:

Gözlemci Betül: “E be Betül, madem ne istediğini bildiğini biliyorsun, hatta beyninde de liste hazır, ne diye sorup sorup duruyorsun? Sen Ne İstiyorsun Betül? diye...Niye yazı yazıvermiyorsun? Kendine işkence ediyorsun? Deli misin kızım sen? diyesim var! öncelikle…. Ve sonra da beynindeki isteklerini yaz bakalım istiyorum… Hadi…”

Betül:

“- Mutluluk,

- Sağlık,

- Huzur,”

Gözlemci Betül:” Hahh ha… Mutluluk, sağlık, huzur… Hayat işte budur? mu diyorsun şimdi…. Devam et bakalım neler çıkacak?”

Betül:

“ - Dünyayı dolaşmak,

  - Güzel bir kariyer,

  -  Gelecek nesillere faydalı olmak,

  - Varlığımı yaşamak,

  - Bolluk-bereket .......

daha devam edeyim mi Gözlemci Betül?  

Gözlemci Betül :”Hıımmm, bunlar biraz farklı oldu gibi sanki… bi de sen buraya uzaya gitmeyi de eklersin şimdi! Tam olur o zaman işte! “
Betül :

- Uzaya gitmek (Seni mi kırıcam Gözlemci Betül!) “

Gözlemci Betül:

“Bu kadar mı?

Gerçekten ne istediğin konusunda net misin? Net olsan? Nasıl olurdu? Neler yapardın? Nasıl yapardın? Listele, listele…. Niye icraat yok? Sen politikacı mısın? Laf var, icraat yok!

Hadi şimdi bu listeden 3 tanesini seç. “

Betül: “Tamam seçtim: Sağlık, Kariyer, Huzur olsun…. “

Gözlemci Betül:

“ Oku bakalım şimdi aşağıdaki yazıyı…

“Korkularınıza harcadığınız kadar çok enerjiyi, hayallerinize de harcadığınızda, mucizeler gerçekleşmeye başlar.”  Richard Wilkins

 Betül: "Bu ne şimdi?"
Gözlemci Betül: "Sen ne anlarsan Betül!"

Betül : " :-("

 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kategoriler

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Günün Sözü

“Hayatının, yalnız sana ait olduğuna karar verdiğin gün senin dönüm noktandır. Özürler ya da bahaneler olmadan, dayanacak, güvenecek veya suçlayacak başka kimse de aramadan. Bu armağan senindir. Bu harika bir yolculuk ve onun kalitesinden sorumlu olan da sadece sensin.

İşte hayatın gerçekte o gün başlar.” - Bob Moawad


"Uzak ve imkansız gözüken bir şey, bir anda yakın ve mümkün olabilir" Tolstoy

Facebook Beğen

Share to Facebook Share to Twitter Stumble It Daha Fazla...

Ne Yapmalı?

Hürriyet

Bana Dair

"Hayat benim için bir mum değil. O, benim için sonraki nesillere devretmeden önce mümkün olduğu kadar parlak bir şekilde yakmak istediğim görkemli bir meşaledir!"
G.B. Shaw
Bana dair tek söyleyebileceğim şey "Evren Üniversitesi, Dünya Fakültesi, İnsan Olma Bölümünde halen öğrenci olduğum...
Ve en büyük isteğim: "Sevgi sarsın insanlığı!"

© 2010 Sen Ne İstiyorsun Betül? Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls